Detail

Detail vysvětlení


Text vysvětlení zadávací dokumentace

V čl. 5.1. návrhu SOPS je uvedeno, že „poskytovatel vystaví objednateli daňový doklad (dále jen „faktura“) za každé období, kdy byla služba řádně poskytnuta, a to nejdéle do 15- ti dnů ode dne jejího protokolárního předání objednateli“. Vzhledem k tomu, že jsou zadavatelem požadovány „provozní kontroly“ (viz čl.3.1.), které dle rozpisu v cenové nabídce jsou uvažovány v počtu 22-26 x za celé období plnění SOPS, tzn. je předpoklad 14denních intervalů, z toho logicky odvozeno, že služba bude poskytnuta každý měsíc. Proto i fakturace za tyto pravidelné servisní činnosti, uvedené v čl.3.1. by měla být měsíční, souhrnná za všechny úkony na jednotlivých výtazích u konkrétního Provozního střediska. Tedy nikoliv fakturace za každý jednotlivý úkon, a ani paušální částkou za delší období. Jedinou výjimku z této fakturace tvoří případné vyproštění dopravovaných osob (není „pravidelné“), a tyto jednotlivé případě by byly řešeny havarijním způsobem cestou příslušného provozního střediska (viz poslední věta čl. 3.1. návrhu SOPS). Co se týká elektronické fakturace – v zásadě je možná v zájmu urychlení komunikace, ale veškerá tato administrativní agenda musí jít cestou příslušného Provozního střediska, které bude potvrzovat výkazy skutečně poskytnutých služeb, jsou u něho vedeny knihy výtahů a připraví fakturu k proplacení na finanční oddělení.